Nesyslím.cz
Sortiment látek
Podle střihu
Tištěné střihy
Galanterie
FB skupina nesyslim.cz
Otázky a odpovědi
Objednávka
Chci v prohlížeči vložit zboží do košíku, ale nejde to, co mám dělat?
Bohužel se toto občas na některých konkrétních značkách mobilů stává (Samsung, Roidmi), většinou, pokud jdete na eshop přes odkaz z facebookové stránky. Zadejte adresu přímo do vyhledávače ve vašem telefonu, tam už to zlobit nebude.
Nelze mi dokončit objednávka, co mám dělat?
Máte vyplněné všechny údaje?
Vybrali jste pobočku pro Zásilkovnu?
Označili jste souhlas s obchodními podmínkami?
Zapsala jsem si metry u látky v předobjednávce na Facebooku, musím vytvářet objednávku i na e-shopu?
Ano,musíte. Facebook slouží jen jako informace, kolik a zda vůbec máme vzor objednat. Faktury zapsaným zákazníkům neposíláme, je potřeba si látku zakoupit přímo na eshopu.
Objednala jsem u Vás látky, ale už nevím jaké. Můžu svou objednávku někde dohledat?
Uživatelský účet u nás nehledejte,
máme tu jednodušší způsob
Nepřišel mi mail se shrnutím objednávky.
Mail se shrnutím objednávky posíláme automaticky při dokončení objednávky na e-shopu, pravděpodobně jste zadali špatnou emailovou adresu nebo mail spadl do spamu. Napište nám prosím e-mail na
info@nesyslim.cz
nebo napište na facebooku zprávu, zkusíme zjistit, kde se stala chyba.
Platba na účet
Nefunguje mi platební brána, co mám dělat?
V tomto případě můžete zaplatit převodem na účet. Platební údaje jsou uvedené v mailu, ve kterém máte shrnutí objednávky a přišel Vám po dokončení objednávky.
Mohu zaplatit převodem?
Ano můžete, platební údaje máte uvedeny v mailu, který Vám přišel po dokončení objednávky
Jaké máte číslo účtu a jaký mám zadat variabilní symbol?
Číslo účtu :2001897146/2010, variabilní symbol je stejný jako číslo objednávky bez počátečního písmene.
Předobjednávka
Za jak dlouho přijdou látky z předobjednávky, na které jsme vybírali tisk?
U každé položky na našem e-shopu je uvedeno předběžné dodání, termín je pouze orientační, látky se můžou vlivem vnějších okolností opozdit.
Kdy posíláte balíčky, když mám v objednávce zboží skladem i zboží z předobjednávky?
Zboží posíláme společně po naskladnění poslední položky. Pokud zatoužíte o část balíčku, která je skladem, po předchozí dohodě Vám balíček rozdělíme, ale musíte počítat s tím, že za druhý balíček je potřeba znovu doplatit dopravné..
Chci si objednat zboží, které teprve budete mít skladem, musím zaplatit nyní nebo až látku naskladníte?
Nemusíte, ale doporučujeme. Látky nerezervujeme – kdo dřív přijde, ten dřív mele 😊
Zapsala jsem se u látky, ale chtěla bych víc, mohu si objednat ještě navíc?
Většinou objednáváme metry navíc, takže pokud je skladem, takže ano, můžete.
Zapomněla jsem se v předobjednávce na facebooku u látky zapsat, ale moc ji chci, mohu si ji zakoupit?
Pokud je skladem, tak ano, můžete.
Chci látku z předobjednávky, jak mám postupovat?
Vámi vybranou látku zakoupíte v předobjednávce na eshopu. Přibližný čas dodání je uveden u každé látky v předobjednávce. Jakmile budeme mít všechny látky z objednávky skladem, obratem posíláme.
Na FB skupině je předobjednávka, ale položku nemohu najít na e-shopu.
S největší pravděpodobností se teprve sbírají metry, jakmile bude nasbíráno dostatečné množství, na eshop bude naskladněna a máte možnost ji si objednat (ke svému komentáři dostanete podkomentář, kde si můžete látku zakoupit). Může se také stát, že zboží již není k zakoupení-švadlenky před Vámi byly rychlejší.
Otevřená objednávka
Kdy mohu použít Otevřenou objednávku?
Když víte, že si chcete objednat zboží, ale ještě čekáte na další, tak první část u nás máte "na hromádce".
Na hromádku můžete ještě přidávat další objednávky. V košíku pak jen u dopravy zvolíte „Otevřená objednávka“, všechny otevřené objednávky Vám budou automaticky spojeny.
Posíláte zboží automaticky nebo musím objednávku uzavřít?
U otevřené objednávky není zaplacena doprava – to jsou hlavní přednosti otevřených objednávek, kdy dopravné platíte jen jednou. Je tedy potřeba otevřenou objednávku uzavřít. V galanterii vyberete položku Uzavření objednávky, kterou vložíte do košíku, kde zároveň vyberete a zaplatíte dopravu. To je pro nás jasný pokyn, že na hromádku už nic přidávat nechcete a balík máme co nejdříve poslat.
Jak mám objednávku uzavřít?
Do košíku vložíte položku Uzavření objednávky, kterou vložíte do košíku, kde zároveň vyberete a zaplatíte zásilkovnu. To je pro nás jasný pokyn, že na hromádku už nic přidávat nechcete a balík máme co nejdříve poslat.
Uzavřená objednávka
Mohu si k uzavřené objednávce přiložit další objednávku?
Pokud jednou objednávku uzavřete a zaplatíte dopravu, není již možné přidávat další objednávku.
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Doprava a platba
Odstoupení od smlouvy a reklamace
Kontakty
Otázky a odpovědi
Obchodní podmínky
Doprava a platba
Kontakty
Odstoupení od smlouvy a reklamace
Ochrana osobních údajů
Otázky a odpovědi
Vy nakombinujete, my ušijeme
Padne jako ulité
Zkušební kabinka v pohodlí domova
Látky a jejich specifika
Náš příběh
© 2021